Splošni pogoji poslovanja

Spletno prodajo milanvidakovic.si izvaja Studio CANVA, Estera Vidakovič Hari s.p. s sedežem na Šolski c. 33, 2382 Mislinja.  Matična številka podjetja: 8321116000; davčna številka podjetja: 52927822.

Točnost podatkov

Studio CANVA, Estera Vidakovič Hari s.p. ne prevzema odgovornosti za verodostojnost, točnost in ažurnost osebnih in kontaktnih podatkov, ki jih posreduje uporabnik. Uporabnik je dolžan sam poskrbeti za točnost in ažurnost vseh posredovanih podatkov.

Naročilo in dostava 

Vsa naročila bodo oddana na Pošto Slovenije v roku 1-4 tednov. Dobava naročila je nato odvisna od ponudnika poštnih storitev (po navadi traja 1–2 delovna dneva). 

Cene za dostavo po celotni Sloveniji so enake. Naročnik plača stroške dostave po spodnjem veljavnem ceniku; cenik velja le za Slovenijo. Pakete odpošiljamo z dostavno službo Pošte Slovenije.

Enotna cena poštnine

Cena dostave oziroma poštnine na naročilo je enotna, ne glede na težo in znaša 3,00 € (vključno z DDV). Vedno plačate le znesek, ki je na vašem dejanskem izračunu, in ga kot potrdilo o naročilu prejmete na svoj e-mail po opravljenem nakupu.

Cene

Vse navedene cene artiklov v spletni trgovini milanvidakovic.si so navedene v evro denarni enoti (€) in že vključujejo davek na dodano vrednost. Cene veljajo do preklica. Cena poštne storitve se obračunava posebej po veljavnem ceniku spletne trgovine. Kupnina se zaračuna v enem obroku.

Načini plačila in plačilni pogoji

Na voljo sta vam dva načina plačevanja:

Po povzetju.
S kreditno kartico.
Možna so le plačila v enkratnem znesku. Do plačila celotne kupnine ostanejo naročeni artikli last spletne trgovine.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine milanvidakovic.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04) in s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dosegljiva na sedežu podjetja (osebni prevzem ali dostava po pošti).

Kupec lahko pridobi kupoprodajno pogodbo (naročilo) na naslednji način:

Pošlje zahtevek po elektronski pošti na sedež podjetja: info@studio-canva.si.
Pokliče na sedež podjetja: 040 535 729.
Naročilo sam odda v spletni trgovini: milanvidakovic.si.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil kupoprodajno pogodbo (naročilo) v roku 48 ur od prejema naročnikovega zahtevka v zgoraj naštetih načinih. Račun o opravljenem plačilu kupnine bo kupec prejel po pošti skupaj z naročenimi knjigami oziroma artikli.

Vračilo artiklov oziroma odstop od pogodbe (velja 14-dnevno jamstvo):

Potrošniki imajo pri nakupu preko interneta skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (43. do 45a člen) pravico do vračila naročenih in prejetih artiklov. Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe in ne za nakupe za nadaljnjo prodajo) ima pravico v najkasneje 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporočiti (na e-naslov: info@studio-canva.si), da odstopa od pogodbe, pri čemer mu ni treba navesti razlogov za svojo odločitev.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (gre za dogovor med kupcem in dostavno službo). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe oziroma nakupa. 

Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Embalaža mora biti zaprta in nedotaknjena.

Nepoškodovane artikle nam v enaki količini in originalni embalaži s priloženim originalnim računom in izpolnjenim obrazcem za odstop od pogodbe (najdete ga na koncu Splošnih pogojev poslovanja) pošljite na naslov:

Studio CANVA, Estera Vidakovič Hari s.p.

Šolska c. 33

2382 Mislinja

s pripisom “odstop od pogodbe”.

Stroške vračila blaga krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe in originalno zapakiranih artiklov.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja tudi iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov – ZVPot. Če na kupljenem artiklu potrošnik ugotovi stvarno napako, lahko v roku 2 mesecev od dneva, ko je napako odkril, pri čemer od dneva nakupa ne smeta miniti več kot 2 leti, pri prodajalcu uveljavlja enega izmed naslednjih zahtevkov, ki ga potrošnik izbere sam:

Zamenjava blaga ali
vračilo plačanega zneska.
Kdaj gre za stvarno napako?

Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:

če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako uveljaviti stvarno napako?

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda (vračilo na lastne stroške) v zakonsko določenem roku. Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Informacije

Za morebitne dodatne informacije smo vam ves čas na voljo na info@studio-canva.si. Z veseljem vam bomo pomagali odgovoriti na zastavljena vprašanja, predloge in želje.

Varstvo osebnih podatkov

Upravitelj spletne trgovine mora spoštovati določbe Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov. Osebni podatki, pridobljeni od uporabnikov ob registraciji, bodo varovani in brez njihovega pisnega soglasja ne bodo posredovani tretjim osebam. Uporabniki s potrditvijo naročila dovoljujejo upravitelju spletne trgovine upravljanje z osebnimi podatki v poslovne in propagandne namene.

Upravitelj si pridržuje pravico do vzpostavitve poslovnega kontakta za reševanje morebitnih nejasnosti pri preverjanju podatkov ali naročila oziroma za reševanje morebitnih nesoglasij.

Šteje se, da uporabnik ob registraciji v spletno trgovino, pri kateri s klikom potrdi, da sprejema in se strinja s temi splošnimi pogoji, daje osebno privolitev v uporabo in obdelavo osebnih podatkov, ki se zahteva v skladu s predpisi o varstvu osebnih podatkov.

Upravljavec bo pri obdelavi osebnih podatkov uporabnika in pri ravnanju z njimi ravnal v skladu z zahtevami predpisov o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1, Ur. l. 94/2007).

Upravljavec bo zaradi zavarovanja osebnih podatkov uporabil organizacijske, tehnične in druge ustrezne postopke in ukrepe, da se prepreči nepooblaščeno uničenje podatkov, njihova sprememba ali izguba ter nepooblaščena obdelava. Prav tako upravljavec ne odgovarja za morebitne napake, ki so posledica posredovanja napačnih podatkov ob registraciji na spletni strani portala.

Pravica uporabnika zahtevati prenehanje uporabe osebnih podatkov

Uporabnik lahko kadar koli pisno ali na drug dogovorjen način (npr. po elektronski pošti) zahteva, da upravljavec osebnih podatkov trajno ali začasno preneha uporabljati njegove osebne podatke za namene neposrednega trženja. Upravljavec bo v 15 dneh ustrezno preprečil uporabo osebnih podatkov za namen neposrednega trženja.

Piškoti (cookies)

Piškotki so tekstovne datoteke, ki na strežniku prepoznajo vaš računalnik. Piškotki sami po sebi ne prepoznajo individualnega uporabnika, pač pa računalnik, ki je bil uporabljen pri dostopu.

Ko vstopite na posamezno spletno stran, je vašemu računalniku avtomatično dodeljen piškotek. Ko se kot uporabnik ob vsakem naslednjem obisku vrnete na to stran, jo brskalnik »pokaže« strežniku ter tako ohrani nastavitve, ki ste jih kot uporabnik že uporabil in tako omogoči uporabniku enkratno prijavo brez vnovičnega vnašanja uporabniškega imena in gesla ob vsakem naslednjem obisku. Piškotke uporablja večina vodilnih spletnih strani.

V piškotku so osnovni podatki o uporabnikovem obisku določene spletne strani (npr. ime obiskovane spletne strani, ki jo opravi v svetovnem spletišču). Vsebina piškotka se shrani v računalniku uporabnika v posebnem direktoriju. Z dvakratnim klikom na datoteko dobimo podrobnejše informacije o obiskani spletni strani, datumu in uri obiska. Vsi ti podatki so shranjeni tudi pri upravljavcu spletne strani, ki jo uporabnik obiskuje.

Varnost nakupa v spletni trgovini

Upravitelj spletne trgovine uporablja ustrezna tehnološka in programska orodja za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Spremembe splošnih pogojev

Upravljavec si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni oziroma dopolni določbe splošnih pogojev za uporabnike spletnega portala.

Končna določila

Uporabnik ob registraciji oziroma nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine milanvidakovic.si in da se z njimi strinja.

Glede morebitnih konfliktov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov. V kolikor medsebojnega sporazuma ni moč doseči, je pristojno sodišče v Ljubljani. Pridržujemo si pravico do sprememb in napak v cenah in napisanem besedilu.

Podjetje si pridržuje pravico do preklica naročila, če je artikel v času oddaje naročila pošel.

error: Content is protected !!